Güncel Floodlar En sonuncu Floodlar

Kurucu Yönetici
  • 1
Fil Necati

Öldüresiye dayak yemenin ucundan döndüm beyler

  • 1

Öldüresiye dayak yemenin ucundan döndüm beyler. Eski sevgilimin abisi lisedeyken 2 üst dönemdi tanırdı beni ama sevgili olduğumuzu bilmiyodu. Kızda benden bi alt dönemdi. Kızla ayrılalı yaklaşık 1 yıl oldu ben mezun oldum falan. Aptal yeni sevgilisi kıza sikinin fotoğrafını atmış. Abisi de kızın telefonunda görüyo fotoyu. Amınakodumun kızı da çocuk dayak yemesin diye benim attığımı söylemiş. Ve benim bundan abisi beni arayıp yanına çağırmadan 10 dakika önce haberim oluyo. Kız arayıp dedi işte Arda, abime böyle dedim özür dilerim falan. Dedim ben yarrağı yedim amk kızın abisi 1.90, fitness falan yapmış uzun süre, kafam kadar kolu var sikimi koparıcak diye korkuyorum. Abisi aradı, adliyenin orda oturuyorum çabuk yanıma gel dedi, noldu abi hayırdır dedim sen gel bi gel dedi. Yolda giderken yiyceğim dayak aklıma geldikçe gözlerim doluyo amınakoyim. Gittim yanına ürkek adımlarla yaklaştım, dedim abi yemin ederim benim sikim değil o bak gel gösteriyim inanmıyosan falan. O an harbiden sikimi göstericektim adama kıysalama yapsın diye. Abi dediki: olum dur manyak mısın günaydın postu açmayı unutmuşsun onu söyliycektim, zaten senin sikinin yirmibeş santimetre olduğunu bildiğimden fotoğrafı senin atmadığını anladım, dedi.

İYİ AKŞAMLAR BEYLER

Cevap eklemek için giriş yapmalısınız.