Güncel Floodlar En sonuncu Floodlar

Kurucu Yönetici
  • 0
Fil Necati

Ülkeyi kurtarma temalı klişe yazı vol. 734567869420

  • 0

Arkadaşlar öncelikle ülkeyi kurtarmak denen bir şey yok artık. Kurtarsak bile dünya bok yoluna gidiyor ve bu noktada kurtarılamayacak noktayı çoktan aştık. Tanrı kavramı ülkeden ülkeye kısmını geçtim şehirden şehire değişiyor. Herkesin kurtuluş için ayrı bir planı var ve herkes ben haklıyım diyip fedakarlığı reddediyor. Benimse gayet basit bir planım var ve bence denemeye değer.

Şimdi zaten en geç 10-20 seneye kendi kendimizi imha edeceğiz. Bu %95 ihtimalle olacak şey. %5 ihtimalle de son dakikada sıça savura yaptığımız doğayı kurtarma çalışmaları işe yarayacak ve bize gezegeni terketmek için birkaç sene verecek. Biz hazır bize addedilen zamanda ne evren ne de tanrının kendisiyle ilgili yeterince şey öğrenmemişken kendimizi komple %100 şekilde imha edelim. Hiç kimseye torpil geçilmeyecek şekilde arkamızda toz bırakmadan yok olup gidelim. Buradan binbir türlü senaryo çıkabilir. Tanrı bir anda bütün insanlığı karşısında görüp noluyoz aq diyebilir. Ya da evrenle ilgili bilmediğimiz bir şey bizi evrimimizin başına bugünkü bilgi depomuzla götürebilir ki bu en iyi ihtimal. İçine sıçtığımız dünyayla ilgili gerekli bilgileri en baştan öğrenmekle uğraşmadan bu sefer doğayla uyumlanarak yaşayabiliriz. Ya da komple yok olarak evrenin boşluğunda süzülebiliriz. İhtimaller sonsuz ve her biri bugünkü ihtimallerden daha iyi; eğer diğer tarafta bizi Doom evreni beklemiyorsa.

Özetle dünyanın ve ülkenin çözümü MHP’lilerin ve 65 yaş üstünün imhasıdır ve bu bizi medeniyet olarak tahmini 200 sene öteye götürür ya da daha iyi ihtimallerin kapısını açar.

Cevap eklemek için giriş yapmalısınız.